hits

Publisert den 22.08.2017 - Trening

Mitt treningsprogram - legday


Box Jumps 15 x 3 - Kettlebells sving 20 x 4 - Wallballs 8 x 3 - Knebøy 10 x 3 - Markløft 15 x 2 - Utfall 8 x 2 - Benspark i kabel 15 x 3 - Beinbress 20 x3 

Så langt er jeg veldig fornøyd med programmet jeg har satt opp, og satser på å få testet det ut i morgen kanskje. Repetisjoner og sett er noe jeg har satt opp til meg selv, så det er individuelt. De øvelsene jeg vet jeg ikke liker har jeg færre repetisjoner og sett på - som for eksempel utfall. Det er en av de verste øvelsene jeg gjør, men det er en av de mest effektive for bein og rumpe. 

Om dere vil så kan jeg poste programmet jeg har laget til for overkroppen også! Etterhvert håper jeg å være så komfortabel at jeg kanskje kan vise øvelser på bilder og ha utfyllende innlegg på bloggen med varierte økter. Det er et mål jeg skal sette meg nå! Ellers står alltid nye treningsklær øverst på ønskelisten hos meg. Hver gang jeg kjøper meg noe så er tøyet enten svart eller grått - veldig kjedelig! Neste treningstøy jeg kjøper skal ha en fresh farge med kule mønster! 



Nå skal jeg dra med meg Luna på en lengre tur. Jeg skal på jobb senere i dag, så derfor blir det med det. Det er så nydelig vær, og da må man jo bare utnytte det! Vi snakkes senere♥

Publisert den 16.08.2017 - Trening

Crosstraining

God kveld♥ Jeg kommer rett fra middagsbordet og er iallfall god og mett. I denne stunden så er jeg så sykt lei kameraet jeg har, og er så desperat etter et nytt. Jeg håper at jeg får ordnet et nytt før vi drar på ferie i høst, for mest sannsynlig vil jeg ikke komme til å ta ordentlige bilder med det jeg har nå. Jeg får holde øynene åpne for salg rundt om i butikker, så hvis dere har tips er det bare å skrike ut! Etterhvert håper jeg å få tatt bilder på trening også, av øvelsene. Men det blir når jeg har teknikken hundre prosent inne, og når Erling blir med meg. 



Box jumps ♥ Kettlebell swings ♥ Wallballs ♥ Squats ♥ Deadlifts ♥ Kickbacks ♥ Leg press 

Denne ettermiddag ble tilbragt på treningssenteret sammen med bestevenninna mi, Amanda. Vi hadde det utrolig gøy med treningen, og svetten rann fra begge to - da vet vi at vi har hatt en god økt! Vi var der ganske lenge, men vi tok oss tiden med pauser, småprating og knising - sånn som vi bruker♥ I dag hadde vi fokus på bein og rumpe, og ja, det brant i så og si hele kroppen. Vi gjorde øvelsene som står under bildet noen ganger, og med forskellig vekt. Om du skal prøve selv så må du bare prøve deg fram, uansett så lover jeg deg at det er effektivt :-) Som oppvarming gikk vi i rask gange i oppoverbakke. Så jeg hadde på 6km/t og 4,5% incline på mølla. Vi gjorde det til slutt også. Helt til slutt tøyde vi, og det er jo så viktig, ellers kommer du til å slite sånn med en ekstremt vond gangsperre! 

Hva har du gjort i dag?

Vis flere innlegg